ברוכים הבאים
לקוחות יקרים, עקב עומס רב יתכנו עיכובים בזמני המשלוח
משלוח חינם בהזמנה מעל 299 ₪
ברוכים הבאים
לקוחות יקרים, עקב עומס רב יתכנו עיכובים בזמני המשלוח
משלוח חינם בהזמנה מעל 299 ₪
ברוכים הבאים
לקוחות יקרים, עקב עומס רב יתכנו עיכובים בזמני המשלוח
משלוח חינם בהזמנה מעל 299 ₪
זה לא סוד שלכולנו יש העדפות, טעמים ורצונות משתנים המתבטאים באינספור תחומים ורגעים בחיים. בעוד אפשר לדרג את חלקם כחשובים יותר או פחות, אין ספק שהיכרות עם סוגי הבירות השונים בישראל ובעולם יוכלו להעשיר את שעות הפנאי שלכם, ואפילו את הידע הכללי - בואו נצלול ביחד למעמקי הקגים השונים שמחכים לכם

לפעמים, אנחנו רק רוצים לסיים את היום עם איזו בירה טובה, ולפעמים, נשב עם חברים ונדון על ענייני היום. הפעם אנחנו נשלב בין שני הדברים - מפני שאחרי שתסיימו לקרוא את המאמר, גם תגיעו מוכנים לפאב הבא שלכם, וגם תקבלו נושא שיחה מרתק.
3 סוגי בירה

החלוקה הראשונית

יש שני סוגי אנשים בעולם - אלו שאוהבים לאגר, ואלו שאוהבים אייל. שתי הקטגוריות הללו מתייחסות לצורות הבישול (ע"י תסיסה) הבסיסיות של כל בירה, שנתגלו והתבססו כבר לפני אלפי שנים.
הדרך הראשונה היא לאגר (Lager), בו מבצעים תהליך תסיסה תחתית לשמרים, מה שיוצר בד"כ בירה שהיא בהירה, קלילה ועם יותר גזים.
הדרך השנייה היא אייל (Ale), בה התסיסה עילית. כאן, יש אופציות טעמים מרובות יותר, והתוצר הסופי לרוב כבד יותר, מוגז פחות ועם אחוזי אלכוהול גבוהים יחסית. 
כמובן שגם כאן, במהלך השנים הצטרפו לא מעט יצרנים ואישים שנתנו את הטאץ' האישי שלהם ויצרו שילובים ומותגים שונים, שגם הפכו לסוגי בירות נפוצים ברחבי הגלובוס - והנה כמה מהם:

חיטה

סוג בירה המורכב מיותר מ-50% לתת חיטה ולרוב מבושל בסגנון אייל. התוצר הסופי הוא לרוב משקה זהוב ועכור, עם אחוזי אלכוהול סבירים של 5% לכאן ולשם.

סטאוט

בירת אייל בגוונים כהים המוכנת עם לתת קלוי, ולרוב מגיעה לאחוזי אלכוהול שאינם גבוהים. מדובר בסגנון פופולארי במיוחד, עליו מתבססים לא מעט שמות מוכרים שנמכרים בפאבים השונים.

IPA

שם מוכר עם ראשי תיבות מפתיעים - India Pale Ale. מקור השם הינו בדרך השימור של בירה שנשלחה מבריטניה להודו באמצעות כשות, ממנו מגיעה הארומה והטעם. לרוב מרה, פירותית ועם אחוזי אלכוהול גבוהים.

פייל אייל

סגנון "צעיר" (שהתחיל "רק" במאה ה-18) ומשמש כבסיס ללא מעט סוגים של בירות, שאת כולם ניתן לזהות בעיקר לפי גוון בהיר בצבעים זהובים שונים.

פילזנר

בירת לאגר צלולה ומוגזת במיוחד עם אחוז אלכוהול דומה לחיטה, שהגיעה אלינו מצ'כיה.

סאמר אייל (בלונד)

קאונטר בריטי לסוג הלאגר, בו נכללות בירות זהובות ולא משכרות במיוחד.

אמבר אייל

קלה לזיהוי בזכות צבעה האדמוני, לרוב תחזיק בטעם קרמלי, אחוז אלכוהול בינוני ומרירות על קו האמצע.

טריפל / בלגי

בירה בשיטת אייל שמקורה במנזרים הבלגיים. מתוקה, חזקה ומשכרת.

פורטר

בירה אנגלית קלאסית המורכבת מדגנים קלויים, מוכרת גם בתור בירה "שוקולדית", אם כי היא בהירה יחסית לצבע המוכר.

יין שעורה

לא מדובר בטעות, אלא בחידוש אנגלי מהמאה ה-19. מדובר במשקה המופק כמובן, משעורה ומצליח להגיע לטעם מתוק ואחוזי אלכוהול שיכולים להגיע ל-15%!

אבי (Abbey)

בירות בלגיות שזכו לפופולאריות אחרי מלחמת העולם השנייה, אך קשה לאפיין מפני שמדובר בתת ז'אנר עם מגוון רחב של טעמים וצבעים.
בקבוקי בירה שונים

צמאים? הגענו מוכנים

אנחנו מודעים לכך שאיתגרנו אתכם עם לא מעט סוגי בירות שתרצו לנסות, והחדשות הטובות הן שאנחנו אחראיים מאוד. עד כמה? אצלנו תוכלו למצוא מגוון רחב של בירות מכל העולם, כמעט בכל סגנון וטעם שתוכלו לדמיין - כולל אפשרות ייעוץ במקום כדי שתמצאו את מה שהכי מתאים לכם, וכולל אפשרות להזמין את השמות שאתם הכי אוהבים, עד אליכם.