ברוכים הבאים
לקוחות יקרים, עקב עומס רב יתכנו עיכובים בזמני המשלוח
משלוח חינם בהזמנה מעל 299 ₪
ברוכים הבאים
לקוחות יקרים, עקב עומס רב יתכנו עיכובים בזמני המשלוח
משלוח חינם בהזמנה מעל 299 ₪
ברוכים הבאים
לקוחות יקרים, עקב עומס רב יתכנו עיכובים בזמני המשלוח
משלוח חינם בהזמנה מעל 299 ₪
הרבה לפני האינסטגרם, התחיל טרנד שבו הפילטרים נשארים מחוץ למשחק. מהי בירה לא מסוננת, מה ההבדלים בינה לבין בירה מסוננת, מה היא מביאה איתה לשולחן, ואיך היא נתפסת ברחבי העולם? כל התשובות מחכות לכם כאן, ללא מסכים

ככל שאנחנו מתקדמים בשנים, נראה שיש הרבה יותר אופציות מאי פעם: אם אבות אבותינו הסתמכו בעיקר על ייצור מקומי שכנראה לא היה מגוון יותר מדי, הרי שסבא רבא שלנו יכל למצוא כמה אופציות נחמדות במדינות אירופה. עם התפתחות הגלובליזציה, קיבלנו חשיפה אדירה לטעמים וסגנונות מכל נקודה אפשרית בגלובוס - וגם כאן, קיבלנו הוכחה שניתן לחדש עוד ועוד, גם במותגים מוכרים וותיקים. איך? התשובה מסתתרת בפילטרים.

מי את, בירה לא מפולטרת?

נתחיל בעובדה מפתיעה: אין שום דבר חדש בבירה ללא פילטרים, אלא ההיפך. הבירה המסוננת עליה גדלנו היא זו ששינתה את חוקי המשחק. הסיבה לכך נעוצה בימים שאחרי מלחמת העולם השנייה, בה הצרכן האמריקאי העדיף את הבירות שלו בפורמט נקי וצלול.
מה עושים כשהקהל רוצה משהו? נכון, נותנים לו את מה שהוא רוצה. השחקנים ששלטו באותה התקופה היו גרמניים שאהבו את הייקיות והנקיות, כך שהם דאגו לספק בירות לאגר זהובות שסיפקו את הסחורה, ובכדי להצליח לשנע את הבירות למרחקים וזמנים ארוכים - הם נהגו לסנן את הבירות משמרים ומשקעים. 

שילוב הביקוש וההיצע הוליד את הבירה המסוננת, שעשתה את עבודתה נאמנה. אך כמו שאנחנו כבר יודעים, בשנים האחרונות עלתה המגמה לדברים, מוצרים, שירותים ואפילו אנשים מחוספסים ומורכבים יותר. כך, הבירה הבלתי מסוננת חזרה לקדמת הבמה, ומאז, הפופולאריות שלה נמצאת בעלייה. 
גם בארץ, ראינו זאת בחוש עם הבירה הלא מסוננת של גולדסטאר, מותג שממשיך לבעוט גם היום ומחזיק בכת מעריצים נאמנה. אותה הבירה, מינוס גורם אחד - וקיבלתם תוצאה שונה לגמרי.

תחושות וטרנדים זה נחמד, אבל מה ההבדל באמת?

גם היום, ניתן למצוא לא מעט מצדדים בכל צד, אז עם מי נמצא הצדק?
התשובה היא כרגיל, באמצע. קודם כל, על טעם ועל ריח אין מה להתווכח. יש כאלו שמתחברים לסגנון אחד, ויש את אלו המתחברים לשני - וזה בסדר גמור.
עוד יתרון של אותו ז'אנר הוא שמדובר בבירה פחות תעשייתית ומעובדת, ויותר טבעית - והרבה אנשים בחרו לחזור לשורשים באמצעותה.
אין שום סיכון בריאותי בשתיית בירה מסוננת (כל עוד מקפידים על כללי השתייה המקובלים), אם כי יש דעות שטוענות שבירה שאינה מסוננת מכילה יותר חלבונים וויטמינים, ואף עוזרת להתמודד עם האנגאובר. טענה נוספת היא שהשמרים והכשות שנשארים בגרסת ה-UF, יחזקו את הארומה ויובילו לטעמים עשירים יותר.

לא משנה מה בחרתם - זה מחכה לכם אצלנו

אצלנו במשקאות הטורקי מאמינים שלכל טעם והעדפה צריך מקום, ואנו מקיימים זאת בכל יום מחדש עם אוסף ענקי של בירות נהדרות מרחבי הארץ והעולם, כולל סגנונות שונים, מסוננים ולא מסוננים.
אז אם אתם כבר יודעים מה הכי טוב לכם, או שהחלטתם לנסות את הגרסא ההפוכה, או שפשוט אתם רוצים להרחיב את העולם האלכוהולי שלכם - אנו נמצאים בסניפים שלנו או באתר, כולל אפשרות לייעוץ עם המומחים שלנו במקום, או קבלת משלוח עד הבית!