ברוכים הבאים
לקוחות יקרים, עקב עומס רב יתכנו עיכובים בזמני המשלוח
משלוח חינם בהזמנה מעל 299 ₪
ברוכים הבאים
לקוחות יקרים, עקב עומס רב יתכנו עיכובים בזמני המשלוח
משלוח חינם בהזמנה מעל 299 ₪
ברוכים הבאים
לקוחות יקרים, עקב עומס רב יתכנו עיכובים בזמני המשלוח
משלוח חינם בהזמנה מעל 299 ₪
אחסון יין אינו מסתכם בשמירה על בקבוקי היין במקום קריר. מלבד ההקפדה על הטמפרטורה, יש ליצור עבור היינות סביבה מתאימה מבחינת לחות, תאורה, אוורור, יציבות וזווית, כדי לשמר את האיכות, הטעם והארומה הייחודית לכל יין. בכל אלו, נדון במדריך הבא הכולל שישה עקרונות לאחסון יין, שכל חובב יין צריך להכיר.

עיקרון ראשון: הכל מתחיל בבקרת טמפרטורה

יין הוא משקה רגיש לטמפרטורות ועלול להינזק בקלות על ידי תנודות בטמפרטורה. טווח הטמפרטורות האידיאלי לאחסון יין הוא בין 7-18 מעלות צלזיוס, כתלות בסוג היין, וחיוני לשמור על טמפרטורה עקבית כדי למנוע גרימת נזק ליין.

עיקרון שני: בקרת לחות מונעת התחמצנות

שמירה על רמות לחות תקינות חשובה כשמאחסנים יינות, כדי למנוע מהפקק להתייבש - מה שיכול לגרום לחמצון ולקצר את חיי היין. טווח הלחות האידיאלי לאחסון יין הוא בין 50-80% לחות. ניתן להשתמש במד לחות כדי למדוד את רמות הלחות באזור בו אתם מאחסנים את היין שלכם ולערוך התאמות רלוונטיות. מדפי אחסון יין

עיקרון שלישי: חשוב לזכור להימנע מחשיפה ישירה לאור

חשיפה לאור עלולה לפגוע ביין, ולהוביל להזדקנות מוקדמת שלו ולטעמים לא נעימים. הרחיקו את בקבוקי היין שלכם מאור שמש ישיר או מתאורת פלורסנט. עדיף לאחסן יין במקום חשוך, כמו מרתף יינות, חדר יין ייעודי או לכל הפחות - מקרר יין, כדי להגן עליו מפני קרינה.

עיקרון רביעי: אוורור הוא עניין הכרחי

אוורור מספק חיוני למניעת התפתחות ריחות מעופשים ועובש באזור אחסון היין שלכם. ודאו שבשטח האחסון של היין יש זרימת אוויר טובה כדי למנוע בעיות כאלה.

עיקרון חמישי: גם יין כמו רובנו - זקוק ליציבות בחיים

רעידות עלולות להשפיע לרעה על איכות היין, לכן הימנעו מאחסון בקבוקי יין במקום שבו הם יהיו נתונים לטלטלה מתמדת. זה יכול לשבש את תהליך היישון ולהשפיע בצורה בלתי רצויה על הטעם והארומה של היין.

עיקרון שישי: תנו לו לנוח במצב מאוזן

שמירה על בקבוקי היין שלכם במיקום ובמנח הנכון, חיונית לשמירה על איכותם לטווח ארוך. מומלץ לאחסן בקבוקי יין בשכיבה כדי לשמור על לחות הפקק ולמנוע את התייבשותו. זה יעזור לשמור על היין טרי וטעים לאורך זמן. מדפים עם בקבוקי יין

כיצד מקרר יין יכול לסייע באחסון נכון של יין?

מקרר יין הוא השקעה מצוינת לאוהבי יין שרוצים להבטיח שהיין שלהם יאוחסן בצורה נכונה. מקררי יין נועדו לספק תנאים אופטימליים לאחסון יין, כולל בקרת טמפרטורה, בקרת לחות, בקרת אור ואוורור מספק. אחד היתרונות העיקריים של מקרר יין הוא בכך שהוא מאפשר בקרת טמפרטורה מדויקת. מקרר רגיל אינו מיועד לשמור על טווח הטמפרטורות האידיאלי לאחסון יין, מה שעלול לגרום לתנודות המשפיעות לרעה על איכות היין. מקרר יין, לעומת זאת, יכול לשמור על טמפרטורה עקבית בטווח האידיאלי של 7-18 מעלות צלזיוס, ומבטיח שהיין שלכם יישאר במצב מצוין לטווח ארוך יותר. ישנם גם מקררי יין שמאפשרים אחסון של סוגי יינות שונים בהתאם לטמפרטורות האידיאליות לכל אחד מהם, באמצעות אזורי טמפטורה נפרדים. יתרון נוסף של מקרר יין הוא שהוא מספק את רמת הלחות האידיאלית לאחסון יין. פקקי יין צריכים להישאר לחים כדי למנוע מהם להתייבש ולגרום לחמצון היין. מקרר יין שומר על טווח לחות אופטימלי של 50-80% לחות, מה שמונע מהפקק להתייבש ושומר על טריות היין. בנוסף לבקרת טמפרטורה ולחות, מקרר יין מספק גם בקרת אור ואוורור נאותים, מה ששומר על בקבוקי היין בסביבה חשוכה וקרירה, הרחק מאור שמש ישיר ותאורת פלורסנט, תוך אספקת סירקולציה החיונית למניעת התפתחות עובש בקרבת הבקבוקים. בקבוק יין בתקריב

בשורה התחתונה - מהי הדרך הטובה ביותר לאחסון יין?

שמירה על ששת העקרונות הבסיסיים שהצגנו במדריך זה עבור אחסון יין חכם, תעזור לכם לשמר את האיכות, הטעם והארומה של היין שלכם. בין אם אתם נהנים מיין באופן מזדמן, מחזיקים יינות בביתכם למטרת אירוח או רואים בעצמכם חובבי יין מושבעים, אחסון נכון של יין יאפשר לכם ליהנות מהיין שלכם במלוא הדרו. מחפשים מקרר יין שיעזור לכם לאחסן את היינות האהובים עליכם בצורה נכונה ולהאריך את חיי המדף שלהם? בקטלוג מקררי היין של "משקאות הטורקי" תמצאו מבחר דגמי מקררי יין איכותיים בנפחי אחסון שונים ובהתאמה לכל תקציב. הכנסו עכשיו לקטלוג מקררי היין שלנו ומצאו את המקרר המושלם לאחסון היינות שלך - לצפייה במבחר הדגמים - לחצו כאן.